abi çok iyi ya.
oturdum kar küreme araçlarının kameralarını izliyorum.
ak troll lere bundan daha güzel bi kapak olabilir mi. satılmış köpekler.
ps: şaka maka baya eğlenceli izlemek. mansur başkan valla ben ayda 7.80 öderim bu araçları sürekli izlemek için. bi düşün sen bunu.
17.02.2021 · 18. sıra
travenian
16.02.2021 02:15 ~ 02:20