Sık geçen başlıklar

karpuz pahalıysa almayın gidin tarlaya ekin 1

ekşi'de gör
ak partili mehmet yılmazer'in "karpuz alamıyorum" diyen halka verdiği cevaptır.
görsel

daha önce de hatırlayacaksınız; "et alamıyoruz" diyen millete "eti kasaptan kilo ile alırsanız pahalı olur tabi, ben hep bütün kuzu, koyun alıyorum" demişlerdi.

petrol fiyatlarını da eleştiren olursa "kazıp kendi petrol kuyunuzu açın amk" diyecekler herhalde…