Sık geçen başlıklar

kargo dağıtıcılarının kapıya gelmemesi 1

ekşi'de gör
hemen hemen tüm kargo firması çalışanları "abi kargonuz geldi aşağı inin de verelim" diyor. inemem, yukarı çık deyince de "pandemi var, çıkamayız" diyor. sonra bu kararı kim aldı? getirmezseniz geri götürün deyince "günde en az yüz daireye girip çıkıyoruz, kendimizi korumak zorundayız" gibi saçma bahanelere sığınıyor. sonra tabii bu kararı kargo şirketinin değil kendilerinin aldığını öğreniyorum ve yüzüne kapatırken "siz geri götürün, ben müşteri hizmetlerini arayayım" diyorum. tak, kapıda bitiyor suratı asık bir gözü açık ortadoğulu. yüz yüze gelince eğitime devam ediyorum; herkes dışarıda, bankacı binlerce insanla muhatap, öğretmen, memur, sağlık çalışanları sen neden işini yapmıyorsun diyerek ortadoğuluyu adam ediyorum. gelecek hafta başka bir kargo şirketi elemanı yine aynı şeyi yapıyor. bıktım arkadaş bu tip insanlardan. işini yapmayacaksan afedersin ama şuradan s.ktir olup gideceksin!

güncelleme: tabii büyüktür tabi'den.