Sık geçen başlıklar

kardeşten dost olur mu sorunsalı 1

ekşi'de gör
kardeş olan kişilerin karakterine göre şekillenen durumdur. sonuçta bir insan senin akraban olduğu için o insanla çok iyi anlaşacağını, birbirinizi çok seveceğinizi düşünmek en hafif tabirle ahmaklıktır. insanları sıfatlarına göre sevmek ve saymak diye bir şey yoktur, olmamalıdır. mesela benim kardeşim üzerinden gidelim; maddi anlamda hakkımı yiyor 3 senedir, istemeden o’na hibe ettiğim para yaklaşık 150-200 bin lira civarında bu 3 senedir. fazlası da var ama karıştırmıyorum. ayrıca anneme eylül ayında kanser teşhisi kondu. kasım ayında dedi ki telefonda; “beni arama, sorma, yanında olmayacağım bu dönemde, ben önemliyim, çocuğum var benim, yanlışsa yanlış umrumda değil, ben senin yanında yokum, sakın bir şey olursa haber vermek için arama, danışmak için arama, hiçbir şekilde arama, başınızın çaresine bakın.” aynen yani kelimesi kelimesine böyle dedi. şimdi ben bu yaratığa dost mu demeliyim sırf kardeşim olduğu için? hoşt bile denmez böyle bir köpeğe. buna köpek demek, o güzelim köpeklere haksızlık hatta. ne dostu ne kardeşi.