şu olay batıda olsaydı bizimkiler başlardı avrupalıların bencilliği, bireyselciliği, aile bağlarının zayıflığı, sağlık sistemlerinin boktanlığı diye.
türk insanı çok daha ahlaklı vefalı, di mi
04.09.2020 · 35. sıra
afedersiniz cok daha cirkin seyler
03.09.2020 01:17