egenin erkeği mi varmış diyenler kurtuluş savaşını çabuk unutmuşlar sanırım. karadeniz erkeklerinin efe, eşkiya türküsü yok
edit: entrymde herhangi bir hakaret olmamasına rağmen bana küfürlü mesaj atan k*radenizli arkadaşlar; “hekimoğlu türküsü var en büyük eşkiya türküsü” diyorlar. başka örnek verebilen yok. aynı zamanda siz eşkiyalığı yanlış anlamışsınız. karadenizde anca birbirinizi öldürüp kendinize aslan yürekli dersiniz. ama bir taneniz de insanlara acı çektiren mutlak iradeye baş kaldırıp dağlara çıkmaz. höyt deyince kaçarsınız. (bkz: atma hamidiye atma)
15.04.2021 · 17. sıra
eksiyorum17
14.04.2021 14:40 ~ 20:51