Sık geçen başlıklar

karabük üniversitesi yabancı öğrenci sayısı 1

ekşi'de gör
karabük ve dolayısı ile safranbolu'nun demografisini s*kmeye çalışan bir yönetimin eseridir.

başka da bir amacı, hedefi falan yoktur.

kimse ama döviz, ama enternasyonallik, ama dünya barışı s*k s*k konuşmasın.

g*tiçi kadar şehirde bu kadar yabancının ne işi var?

kaldı ki bunlar yüzünden kira, sosyalleşme, pazar, market vs herşeyin fiyatı, doğal olarak artıyor.

sebep olanın ve çanak tutanın allah bin belasını versin. sürüm sürüm sürünsün, ölmek için yalvarsın.

edit: ırkçı mankafa diyen çemçük ağızlılar; siz eğitilmezsiniz, sizin muhakeme yeteneğiniz toprak kurdundan hallice. kafanıza terlikle vurup top yakalatmaca oynamak lazım, onu iyi yaparsınız.