Sık geçen başlıklar

kara harp okulu'nun türbanlı ilk mezunu 1

ekşi'de gör
şimdi bu türbanlı bacımız allah emrettiği için başını kapatıyor değil mi? evet. tamaaam, allah mübarek etsin. yani başını açarak orada eğitim alsa allah'ın emrini çiğnedi diye x sayıda günah işeyecek. buna da tamaaam. zaten kamu kurumlarında türban bunun için serbest bırakıldı. şimdi ben bir şeyi merak ediyorum!

allah emrettiği için yaygara koparıp türbanımı çıkarmam da çıkarmam diye ortalığı birbirine katıp bu hadiseyi 50 yıldır memleket meselesi yaptınız, istediğinizi de aldınız eyvallah. peki aynı allah'ın size namahrem kıldığı, bir tabur tanımadığın adamın içinde bile isteye bir ömür geçirdiğinde, inandığınız dinde bu günah olmuyor mu? kafanı kapatınca namahrem ortadan mı kalkıyor? türbanı çıkarmak günah diye 50 sene ülkeyi, meclisi diken üstünde tutup halkı kutuplaştırdıktan sonra türban takıp allah'ın yasaklarına depar atmak da ne oluyor? 1 günahtan kaçınmak için senelerdir her şeyi bahane edip kamu dahil her yerde taktınız o türbanı, güzell. e şimdi bir kadın olarak bir ömür %99'u erkek olan bir camiada bile isteye bulunacaksın. yani bile isteye allah'ın sana namahrem kıldığı insanlarla dirsek mesafesinde olacaksın. ee şimdi türban takmamanın günahı 1 ise bununki 1000 günah. şimdi ne olacak? sen bile isteye bu tercihi yaptın, günah işlemeyesin diye bu sefer de tüm tsk'yı erkeklerden arındırıp kadınlar ordusu mu kurmamız gerek?

demek ki mesele din ya da günah meselesi değilmiş. mesele o türban simgesinin tepeden tırnağa tüm kamuya girmesiymiş.