çocukken her hafta sonu yaptığımız eylem. evet böyle bir olay vardı. liseliler bilmez. televizyonun tek kanal olduğu dönemde herkes aynı kanalı seyrettiği için kara şimşek biter bitmez sokağa fırlardık, birbirimize o müthiş sahneleri anlatıp, olayı tekrar tekrar yaşardık. olayın büyüsünün kaybolmasının ardından da aşşa malleyle maç yapmaya giderdik. hey gidi hey.
edit: üniversiteliler de bilmez.
edit: hey gidi hey diyecek kadar yaşlanmak.
17.12.2015 · 9. sıra
paneuropean
16.12.2015 13:06 ~ 13:24