bir yıl önce aracıma güçlü bir kamera aldım. ne zaman şeritler arasından geçen ya da kural ihlali yapan bir motorcu görsem görüntüyü egm'ye gönderiyorum adamlar yapılan işlemleri bir bir kağıda yazıp ardından kağıdı tarayıp geri gönderiyorlar çok güzel birşey :)
acımayın şunlara benim gibi yapın.
senelik 20 civarında ihbarım bulunmaktadır.
25.12.2017 · 35. sıra
troll lord
24.12.2017 09:21