ben şahsen beğendim.
kurgu desen var. koreografi desen var. adam özenmiş yani. mesela çocuğa fötr şapka ve kravat giydirmiş bir sahnede. oturup bunları düşünmüş. prozodi yok ama arada vurgu yapmaya çalışmış. muazzam bence. sadece teyze biraz mutsuz gibiydi. bir "bitse de gitsek" havası vardı. dayıya imkan verilse belki jesus christ superstar müzikali tarzında işler çıkarabilir. ama imkan verilmemiş.
26.09.2022 · 44. sıra
ni dieu ni maitre
25.09.2022 09:03