adam bir fizik olayından bahsediyor, herhangi bir karisimda maddeler neden eşit dağılıyor da ayni madde aynı yerde toplanmıyor diyor, bizim eksiciler leblebisini daha fazla atuyurlar eşit değil diyor.
neyse, kendimce cevabımı vereyim (bkz: entropi)
16.02.2024 · 39. sıra
ooioo
15.02.2024 08:58 ~ 09:53