başlığı açan sevgili memur arkadaşın kafası rahat tabi, işe gitmese dahi maaşını tıkır tıkır alacağını bildiği için burada ahkam kesmesi onun için gayet kolay.
yeme-içme sektöründe çalışsaydı, bir müzisyen olsaydı o zaman görürdüm o götünü.
insanlar evine ekmek götüremiyor, bunu geçtim bir nesil eğitim alamıyor! önce bunların farkına var sevgili memurcuk!
02.09.2021 · 22. sıra
badness
01.09.2021 07:30