sayın cumhurbaşkanımızın 18 mayıs 2019 akşamı gençlerle buluşmadaki beyanı.
istanbul'da yaşamıyorum ama benim okuduğum kadarıyla küçükçekmece gölü kuzeyini karadenizle birleştirip yeni bir boğaz yapacaklar. bu da hem boğazın gemi trafiği kapasitesini arttıracak, hem de yeni boğazın kıyılarında inşa edilecek lüks yerleşimler zenginlere satılacak. ya sorması ayıp bunun sıradan vatandaşa faydası ne? neye çözüm olacak? finanse edecek paramız var mı? yoksa geçmeyen geminin parasını da bizden alırlar mı? gerçekten öğrenmek için soruyorum.
edit: montrö bypass kalacağından büyük paralar kazanılacağından bahseden arkadaşlar oldu. iyi de bunun yatırım geri dönüşü (roi) kaç yıl üzerinden hesaplanıyor?
20.05.2019 · 30. sıra
babayarisi
19.05.2019 03:51 ~ 18:40