kimseyi zorla tutmadıkları için çokta sorun olmayan olay.
ben kanada içişleri çalışanı olsam şikayetçi göçmenler için panolara ilan asardım..
kanada size soğuk mu geldi?
ülkemizi sıkıcı mı buluyorsunuz?
yaşam tarzımızı beğenmediniz mi?
doğru geldiğiniz orta doğuya ya da asya'ya siktirip gidebilirsiniz!!!
kanada... ayrılmak isteyeni tutup sikmeyen ülke...
24.10.2021 · 7. sıra
justin mcleod
23.10.2021 00:55 ~ 00:56