Sık geçen başlıklar

kanada'da hayatın sanıldığı kadar güzel olmaması 3

ekşi'de gör
kimseyi zorla tutmadıkları için çokta sorun olmayan olay.

ben kanada içişleri çalışanı olsam şikayetçi göçmenler için panolara ilan asardım..

kanada size soğuk mu geldi?
ülkemizi sıkıcı mı buluyorsunuz?
yaşam tarzımızı beğenmediniz mi?
doğru geldiğiniz orta doğuya ya da asya'ya siktirip gidebilirsiniz!!!
kanada... ayrılmak isteyeni tutup sikmeyen ülke...
"amerika ve kanada da herkesin sadece bir tane çok samimi olduğu arkadaşı vardır"

hayır jack seninle çok samimi arkadaş olamam, çünkü ben josh'la çok samimi arkadaşım anlasana. boş slotum kalmadı jack kabullen artık...
yazar demiş ki paran yoksa adam yerine konmazsın... inanır mısınız bilmem ancak sesli güldüm. türkiye' de paran yoksa insanlar sana tapıyor tabi... ha diyorsan ki kanada'da duygu sömürüsü işe yaramıyor... bak o konuda haklısın. ki bu mükemmel bir şey.