kadınlar bunu zorunda oldukları için yapıyorlar...
el kadar bebek hem açlıktan anlamaz, hem de şekeri bir anda düşer..
biz erkeklere kalan görev ise bakmamaktır..
şahsen ben, kadıncağız rahatsız olmasın, bebeği emzirme zahmeti üzerine, bir de utanmasın, taciz ediliyor hissine kapılmasın diye, yönümü, kafamı çeviririm...
boş yolda kadınlar korkmasın diye, hızlıca önünden geçip giden adamlarız, bizim için zor bir şey değil..
15.08.2017 · 44. sıra
mesale kokan atki
14.08.2017 10:44