Sık geçen başlıklar

kameralar önünde aileye şehit haberi vermek 1

ekşi'de gör
hayatımda gördüğüm en acimasizca hareketlerden biridir.

annesinin halini görünce yemin ediyorum boğazım düğümlendi.

bu kadar mı düşüncesiz olunur, bu kadar mı şov peşinde koşulur? yahu siz bu kadar mı insanlıktan nasibinizi almadınız? bu aileye o şekilde haber vermekle elinize ne geçti? bir de bu insanlar 1 ay sonra, 1 yıl sonra, 10 yıl sonra oğullarının her ölüm yıldönümünde o videoları izlesin mi istiyorsunuz?

bu kandan beslenen bütün mahlukların allah belasını versin!

içiniz daha beter yansın!