özellikle sabahları telefon kilidi gibi bir kilit hissediyorum kafamda, bağımlılıktan olsa gerek. öyle bir kilit ki mesela sütlü filtre içersem o kilit açılmaz gibi, zift gibi kahve içmem lazım. bir de soğuk olanı yine çok işlemiyor bugün denedim.
onun dışında çay kadar olmasa da çok iyi bir iletişim aparatı.
edit: başlığın gece 12’den sonra canlanması üzerine düşündüm.
04.04.2024 · 21. sıra
atreidesduku
03.04.2024 00:56 ~ 00:58