Sık geçen başlıklar

kahvaltının gereksiz bir öğün olması 2

ekşi'de gör
günün en önemli öğünü kahvaltıdır palavrasıyla obezite epidemisi yarattılar. fiziksel olarak yorucu bir işte çalışmıyorsanız tek öğün yemek yeterlidir, fit ve zinde tutar.
arkadaş ne sağlam bünyeniz varmış.ben kalktıktan 1 saat sonra ne tansiyon kalıyor ne şeker. hiç mi benim gibi olan yok anlamadım ki.bir bardak çay, kahve falan yazmış adamlar. hay maşallah hemoglobinler tavan galiba.