hep anlatiyoruz, abd bu ulkeye zarar vermek istese alenen yapar. gizliden gizliye yapmaya calismaz.
mesela new york'ta 2 tane bomba patlatir, bombacilar turk der oyle girer.
mesela yunanistan'a saldirir, turkiye yapti der, nato ulkesine saldiramazsin der oyle girer.
mesela hic yoktan gider 3-5 sehrini bombalar, canim istedi saldirdim der.
hatta ulkeye zarar vermek istiyorsa, boyle zahmetlere bile gerek yok. joe biden twitterdan aleyhimizde 2-3 twit atar ve ekonomimizin icinden gecer (donald trump'in yaptiklarini hatirlayin)
ozetle, bilimsel zorlugunu falan geciyorum, defalarca anlatilmis, yoktur boyle bir sey.
20.02.2023 · 23. sıra
gamedevguy
19.02.2023 01:46 ~ 01:47