Sık geçen başlıklar

kahramanmaraş depreminde amerika parmağı ihtimali 1

ekşi'de gör
hep anlatiyoruz, abd bu ulkeye zarar vermek istese alenen yapar. gizliden gizliye yapmaya calismaz.

mesela new york'ta 2 tane bomba patlatir, bombacilar turk der oyle girer.

mesela yunanistan'a saldirir, turkiye yapti der, nato ulkesine saldiramazsin der oyle girer.

mesela hic yoktan gider 3-5 sehrini bombalar, canim istedi saldirdim der.

hatta ulkeye zarar vermek istiyorsa, boyle zahmetlere bile gerek yok. joe biden twitterdan aleyhimizde 2-3 twit atar ve ekonomimizin icinden gecer (donald trump'in yaptiklarini hatirlayin)

ozetle, bilimsel zorlugunu falan geciyorum, defalarca anlatilmis, yoktur boyle bir sey.