olur. ısıtıcıya para verelim, soğutucuya para verelim, aydınlatmaya para verelim, kuver adı altında servise para verelim, garsona bahşiş mutlaka verelim...
peki biz maliyeti 2 lira olan bir bardak kahveye ne sikime 20 lira veriyoruz? onu 5 liraya sat, biz de elektriğini ve suyunu ayriyeten ödeyelim. artan maliyetler ürün fiyatlarına yansımıyormuş gibi şunun savunulması anlamsız.
09.02.2022 · 41. sıra
fabiangoteller
08.02.2022 02:43