muhtemelen hava atmıyordur, çalışıyor olabilir. o sıra düşünüyordur belki çevreye bakarak, sigara içerek. ben de evdeyken perdeye cama falan bakıyorum düşünmek için.
türk insanına sanırım macbook almak üst düzey bir şey gibi göründüğü için bu düşünceler çok yaygın. ama macbook u olan herkes parasını verip almıyor, çalıştığı şirket verebiliyor.
ayrıca evden çalışmanın birçok yararı olsa da kişiyi insanlardan soyutluyor. o arkadaş da belki insan içine karışmak istemiş olabilir. bence çok normal.
18.09.2022 · 33. sıra
bonjour a tous
17.09.2022 01:37 ~ 01:41