twitter’da gördüğüm içimi parçalayan gencecik gazimiz. hayatı mahvolmuş vatan uğruna ve nedenini tam anlamasam da yardıma muhtaç hale gelip sosyal medyadan sesini duyurmaya çalışmak zorunda kalmış. bu da bizim ayıbımız olsun. binlercesi gibi.. https://twitter.com/…tatus/1270006003459854341?s=21
alttaki entrylerden gördüm, devlet kendisini gazi olarak tanımıyor ve özlük haklarını vermiyormuş. (bkz: #108574412)
gazi olarak tanınması için daha ne olması gerekiyor?!??
10.06.2020 · 46. sıra
binkereolsemyinedonerim
09.06.2020 10:01 ~ 10:56