kesin aile boyu chp'lidir bak, kesin. kesin yasanmistir bu.
youtube'daki ilave tv, halk ekrani, yol tv gibi kanallarin halkla yapmis olduklari röportajlari izliyorum, daha imamoglu'na verdim ama fikrimi degistirdim diyen 1 kisiye denk gelmedim bu abla gibi. akp'den imamoglu'na sempati artmis gibi görünüyor, en kötü sandigi boykot edecekler ya da saadet'e falan verecekler. o yüzden bos yapmasin bu abla, yemez.
edit: mesaj atip durmayin artik yeter. ben de biliyorum saydigim kanallarin muhalif olduklarini. iclerinde ak partiliyim ama bu sefer imamoglu'na oy verecegim, sandigi boykot edecegim, haksizlik yapildi diyenler oldugu gibi; binali yildirim'a oy verecegim, kararim degismedi diyenler de var. belki de fikri degismeyen ak partililer denk gelmiyor olabilir, bilemiyorum. ya da bu kanallar muhalif diye yayinlamiyor da olabilirler, onu da bilemiyorum ama sunu söyleyim, 31 martta imamoglu'na oy veren birisinin bu secimde karar degistirip binali yildirim'a oy verecegini zerre düsünmüyorum, cok cok nadirdir yani.
@sallamakahve adli yazarin mesaji dogrultusunda bu ablanin zaten önceden de akp'li oldugu belliymis. link
13.05.2019 · 42. sıra
rwthaachen
12.05.2019 19:47 ~ 21:53