Sık geçen başlıklar

kadir sağlam 2

ekşi'de gör
gözünün içine bakarak” dikkatli ol buradan çıkamazsın” diyen mert hakan’a bırak kırmızıyı sarı bile verememiş hakem. 15 dk uzatma da oynasan, takdir haklarını fener’den yana da kullansan, oosterwolde’yi ikinci sarıdan atmasan da yaranamazsın bunlara. ikinci yarıda göt korkusuyla pendik’e kırmızı ve/veya fenerbahçe lehine penaltı vermezse bir şey bilmiyorum.
rizeliler öyle alıştı ki kendisine, yaka paça indirip artık faul çalınınca bile itiraz ediyorlar. düşünün hakemin rizeye tanıdığı toleransı.

2 kere kendi kendine düşen rizeli lehine faul çaldı lan adam.