Sık geçen başlıklar

kadınların twitter'da başlattıkları ironi akımı 3

ekşi'de gör
nefis bir kalkışma.

heriflerin suratına ayna tutuluyor, orada gördükleri meymenetsiz suret için bile kadınlara sövüyorlar ahahah
"erkek her zaman haklıdır."
"mutlu koca mutlu hayat demektir." (bkz: happy wife happy life)
"erkekler karmaşık ve duygusal varlıklardır. kadınlar erkek ruhundan asla anlayamaz."
"erkekler olgun cinsiyettir. kadınlar ise yetmiş yaşında bile çocuktur."
"erkekler her şeyin en iyisine layıktır."
"cennet babaların ayakları altındadır."
"kadın dediğin erkeği taşıyabilmelidir."
"oğlanlar altın kesesi kızlar çöp tenekesi"
"erkeğin kadına ihtiyacı yoktur kadınsız da yaşar. ama erkek olmasa kadın bokunda boğulur"
"kadının iki çift ayakkabısı olsa birinin içine sıçacaksın" (bkz: erkeğin iki kaşığı varsa tekini kıracaksın)
"kadınlar odundur, erkekler tarafından yontulup eğitilmeleri şarttır."
"erkeğin beyanı esastır."
"kadınlar ağlamaz"
"sözlerine dikkat et. karşında bir bay var!"
"son sözü daima kadın söyler: peki kocacığım."

edit:
"erkeğin parası erkeğindir. kadının parası da erkeğindir"
"her başarılı kadının arkasında (en az) bir erkek vardır."
"yuvayı erkek kuş yapar"
"erkekler başımızın tacıdır. onlara değer vermek boynumuzun borcudur."
"erkek eli değen yer şenlenir, güzelleşir."
"erkekler insandır; biz ise insankızı."
"dua et erkeksin yoksa gününü gösterirdim."
"erkeğe el kaldırmak kadınlığa sığmaz. erkeğe kalkan eller kırılsın!"
"kadın dediğin erkeğin elini soğuk sudan sıcak suya sokturmaz!"
"kadın hassas dönemden geçen sinirli erkeği alttan almasını suyuna gitmesini bilmeli"
"erkekler dünyanın zencileridir" (bkz: woman is the nigger of the world)
"kızlar salaktır taşlayın onları!" https://en.wikipedia.org/…ocks_at_them!_controversy
"toksik kadınlık hepimizi zehirliyor!"
"kadın terörüne son! kadınlığınızı öldürün!"
"erkeğin kurtuluşu kadınları da özgürleştirecek!"

nasıl, olmuş mu?
zengin ve yakışıklı bir adamdan mesaj alınca ataerkil falan demeden koşa koşa kollarına atlayacak kadınların boş yapmasıdır. doymadılar sanal alemde sinyalcilik oynamaya. köyde dayağı fatma yiyor, twitter'da pelinsular mağduriyet kasıyor.

"ayağı üstünde durmaya çalışan kadın tanımadınız mı?" deyip siz de boş yapmayın sevgili sözlük feministleri. evet akademide çalıştığım için böyle "güçlü olduğunu iddia eden" çok kadın tanıdım ve yine o kadınlar da bu twitter'dakiler gibi feminist edebiyatı yapıp bir yandan da hayran olacakları ve kendinden üstün özelliklere (tip, maddi güç, statü vs her anlamda) sahip erkekleri arıyorlardı. çünkü that's fucking hipergami amk. hipergaminin baskın geldiği bir varlığın eşitlik naraları hikâyedir, beyhude bir erdemli görünme çabasıdır. o yüzden bu lafları ironileri falan ancak amcı meriçler ciddiye alır boşuna uğraşıyorsunuz.