Sık geçen başlıklar

kadınların trafikte asla yol vermemesi 1

ekşi'de gör
maalesef ülkemiz gerçekliğidir.

hep bana hep bana, mantığındalar. hep pozitif ayrımcılık bekliyorlar. bir kere de sen yol ver, bir kerede sen iyilik yap, ölür müsün? bazen o kadar bencil oluyorlar ki bunun adını ben dahi koyamam.lüks araçların içinde tribe girip el kol hareketleriyle yük taşıyan ve rampa çıkan kamyonlardan dahi yol istiyorlar, bilseler kaç kişinin belki de ölümüne sebep olacaklar ama işte...

narsizm çağın hastalığı maalesef.