Sık geçen başlıklar

kadınların mesajlaşırken uyuyakalması 2

ekşi'de gör
uyuyakalmıştır.

amk her hareketinizde bi strateji, her adımda bir plan, her nefeste değişik çıkarımlar.

ben bu dönemin adamı değilim arkadaş, bıktım hepinizden.
bence sözlükteki gerçekten en önemli konuya değinen başlıktır.
insan bir der " uykum geldi iyi geceler" falan.
karşıyı iplememektir.
akşam 10 da cevap yazmayıp 18 gün sonra " ya kusura bakma uykum geldi uyumuşum " yazanı gördüm.
uyuyan güzel ile mi yazışıyoruz, kutup ayusu ile mi belli değil.
başka kişiler ile de mesajlaşıyor bakıyor sarmadı hemen geri dönüyor.
bir söz varya "bırak gitsin dönerse senindir, dönmezse zaten hiç senin olmamış" yanlış bir söz. dönerse bile senin değildir.