maalesef hayatın gerçekliğidir.
kadınlar kibar, anlayışlı, romantik, duugusal, beyaz yaka erkeklerden hoşlanmıyorlar. hipergami denilir mi bilemiyorum ama kendilerine kötü davranan daha ataerkil ve sorunlu tiplere bayılıyorlar. müge anlı'da da görüyoruz zaten aksini kimse iddia edemez. dizilerde de böyle sonuçta, izliyoruz. bunlar hayatın gerçekleri. kadınlar gerçekten anlaşılması güç canlılar.
gerçekten coğrafya kadermiş.
01.02.2023 · 46. sıra
103
31.01.2023 00:01