Sık geçen başlıklar

kadınların iphone'a olan ilgisi 2

ekşi'de gör
bizzat geçen sene gözlerimle şahit olduğum ilgidir.

geçen sene çalıştığım kurumdaki bir kadına nişanlısı iphone'un son modelini hediye etmiş. aradan bir ay geçince bu kadının arkadaş grubundaki 3-4 kadın da iphone telefon aldı. çünkü onlara göre iphone bir statü göstergesi ve arkadaşlarından eksik kalmamaları lazım.

hatta çok samimi olduğum aklı başında sandığım bir kadın arkadaşım vardı. bu ilk bahsettiğim kadınla arası oldukça bozuktu. geçen yaz evlendi. tabii evlilik, eşya, balayı derken kocası ile toplam dört farklı kredi çekti. o kız da evlendikten sonra iphone için kocasını darlayıp durdu. kocişi de iphone alabilmek için iki arkadaşını bankaya kefil gösterip kredi çekip en sonunda karısına iphone aldı. sorsan telefonun dört farklı fonksiyonunu anlatamaz ama iş yerinde, kafede misafirlikte elinde iphone'u göstermekten eksik kalmak istemez.

allah akıl fikir versin
tanıdığım bütün kadınlarda bu ilgi vardır. tamamı iphone için canını verir. başka telefon düşünemez bile.

sebeplerine gelirsek teknoloji cahilliği ve eşya üzerinden statü sahibi olmak. başka hiçbir şey değil.