doğru mudur bilmem de bu kadınlar öldürülüyor goygoyu çok bayık ya, erkekler daha çok öldürülüyor çünkü. benim yolda yürürken ne baktın birader diye bıçaklanma ihtimalim daha fazla. yarak gibi heriflerle sevgili olmazsanız daha da fazla.
edit: yine aynı zekasız erkekleri erkekler öldürüyor argumanı gelmiş. banane amk kim öldürüyorsa öldürüyor. siki var diye herifle aynı takımda mıyım ben? soyunma odasında bıçaklamanın kritiğini mi yapacağım adamla? benim bir erkek olarak öldürülme ihtimalim daha mı fazla? evet. kimin öldürdüğü relevant değil.
09.09.2023 · 18. sıra
sjwlerinaminakoyum
08.09.2023 00:32 ~ 01:00