dün yoğun trafikte sağda dev tırlar ve tankerler vardı ve biliyorsunuz ki bu araçlar ışıklarda durduğunda kolay kalkamıyor. 93 model şahinle sol şeritte durdum. ışıklar yandı daha 2 saniye geçmeden arkama bmw dayandı, nasıl selektör yapıyor pislik. sağ şeritte tanker hızlandı. ben de pisliğine uzun süre sağ şeride geçmedim... öyle göt gibi kaldı. gerizekalının 2 dakika beklemesi zoruna gitti!
not: bmw kullananların çoğu hanzo, nefret ediyorum.
17.09.2022 · 47. sıra
teryxx
16.09.2022 17:46