erkekler için yapıyorlar diyenlere neden ateş püskürüp çirkeflik sınırlarını zorlayanlar var anlamıyorum.
kadınlar makyajı, diğer kadınlar kadar ya da onlardan daha güzel olabilmek için yapar. böylelikle rakiplerinden geri kalmamış, en az onlar kadar tercih edilebilir hissederler. evden çıkmasa da o makyajı yaptığında düşündüğü, güzel ve tercih edilebilir bir insan olduğudur. kim tarafından tercih edilmek? tabi ki erkekler. bundan doğal bir şey de yok. barışın biraz kendinizle.
02.01.2018 · 44. sıra
scoobydoowhereareyou
01.01.2018 11:16