en şukela entriye bakıp "ben aslında kadın değilmişim" dememe sebep olan an. korunup kollanmak şeysinden, "erkeği, erkeğin, erkeğim" hitaplarından aşırı terörize oluyorum zaten de, bir erkek bireyin gidici değil kalıcı olduğuna kanaat getirince de geyşa ruhu sirayet etmiyor bana, değişen hiçbir şey olmuyor, kadınlığım taçlanmıyor, kendimi kimseye adamıyorum, hayatı eşit paylaşıyorum o kadar. kendimi neden teslim edeyim, napolyon'a karşı prusya ordusu muyum, kargo muyum? asdfgfds.
elimle yoklayıp sola yatırdım şu an, teşekkürler.
24.04.2016 · 18. sıra
isolde
12:43 ~ 15:43