işte bu kadar ya ülkede kadın olmak. sen kadınların hakkını savun, diğer bir kadın gelsin sana eziyet etsin.
oldukça sinir eden bir olay. videoyu da izleyince kan beynime sıçradı.
o direnişçi kadın orada senin için var. benim için yok. çünkü erkeğim ve bu ülkede ne yazık ki erkek olmak kadın olmaktan 3x kat daha güvenli.
erkek; "alkol aldım, kadın beni tahrik etti, kadın mini etek giymişti hakim bey" deyip alacağı cezadan belki de tamamiyle yırtabilir.
ama senin uyduğun yasalarda, kanunlarda hakkını arayacak madde dahi yok. eminim o kadın polis bu hareketi yaparken gram utanmadı, eminim ki amirleri tarafından alnından öpüldü.
07.08.2020 · 41. sıra
hayattakisansim
06.08.2020 09:54