mantıklı bir sorudur. kadınlar dünyada pek çok ülkede askerlik yapmaktadır. o yüzden yapmadıkları ülkelerde ayrımcılığa uğradıkları söylenebilir.
ancak asıl sorgulanması gereken askerliğin neden zorunlu olduğudur.
27.06.2015 · 7. sıra
elcolerico
26.06.2015 12:23