mevzu hakkinda yorum yapmak icin iki tarafi da dinlemek lazım.
fakat yerel halkin ifadesine bakilirsa turistler haklı.
en sevdigim kısmı ise; yine klasik "ahlakimizi bozuyorlar" tepkisi oldu.
ahlakınıza tüküreyim
02.07.2016 · 36. sıra
terra rossa mia
20:34 ~ 21:03