bu gün bir hastam geldi. 2 ay önce başka merkezde stent takmışlar, 40 yaşlarda üniv mezunu bir beyefendi. çok önemli,kullanması gereken ilaçlardan biri eksik. dedim, stent takıldığı için kullanmaniz gereken, önemli olan ilacınız eksik,o nerede? dedi ki bana öyle bir ilaç yazmadılar. dedim, beyefendi yazmamaları imkansız. bu en hayati ilaç. yok efendim yazmadılar dedi,gürlemeye başladı, anjio yapan doktora sallamaya başladı, bana yükseldi ben okumuş biriyim, yazılsa bilmez miydim filan. ya sabır çektim, açtım e nabızdan,eczane sisteminden aradım taradım, buldum ilacı. gösterdim.bak adamlar hem reçete yazmış, hem de raporunu çıkarmış, ilaç açıklamasına da çok önemli yazmış. karısı demez mi, evet hocam eczacı kalfası abi 2 tane kan sulandırıci birden fazla gelir deyince, biz de birini aldık.
şimdi bu andaval, onlarca örnekten sadece birisi. ilacı kullanmadığı için tekrar kalp krizi geçirse,yakınları gidip doktora saldıracak filan.
insanımız malesef kötü, hem de çok kötü. bu ablamızın hikayesi de tek taraflı, bir de doktoru dinlemek lazım
02.09.2022 · 40. sıra
nevus
01.09.2022 00:07