Sık geçen başlıklar

kadın değil bayan diyoruz kampanyası 1

ekşi'de gör
eski kız arkadaşım, zamanında bayan kelimesinin neden zararlı olduğunu uzun uzun anlatmıştı, mantıklı da gelmişti. şimdi sizlere bir şeyler yazardım ama kızın ne dediğini tamamen unuttum.

edit: imlâ