Sık geçen başlıklar

kadın üniversitesi 1

ekşi'de gör
bunu pozitif ayrımcılık olarak gören gavatlar var aramızda. bu pozitif ayrımcılık değildir. bu kadını başka bir dört duvar arasına hapsetmektir. bunu lütuf olarak mı görüyorsunuz siz? yazık.