http://www.hurriyet.com.tr/…-bu-yapilir-mi-40753970
kadıköy’de yolcu almak için aniden duran minibüse çarpmamak için ani fren yapan motosikletli çift seren okur ve samet yüksel, dört minibüs şoförü tarafından feci şekilde dövüldü. şoförlerden şikâyetçi olan seren okur, “dört erkek beni yerde tekmeledi. acıdan bayılmışım. motosikletimi yere devirdiler. bir kadına bu yapılır mı?” dedi.
başımdan daha yeni geçen bir olayı aktarayım:
yaklaşık bir ay önce işyerimden çıktım ve hemen yakındaki kavşağa geldim. ama kavşak kilit adım atmıyor. arkamda da hatlı bir minibüs. kavşağa girersem daha fazla tıkanacaktı ve kavşak açılsın diye 3-4 arabanın geçmesine izin verdim. bir anda minibüs şoförü kornaya basmaya başladı hiç durmadan. neyse kavşağa girdim bu da yanıma geldi ve pencereyi açtı (hla trafik yürümüyor)25-26 yaşında genç, bende açtım camı, hayırdır birader dedim trafik felç nereye gideyim? başladı ana avrat küfür etmeye. arabadan indim dedim ne küfür ediyorsun bu da indi küfür etmeye devam ederek arabamın sağ tarafına yumruk attı. bir baktım kaporta yamulmuş. lan dedim sen benim malıma nasıl verirsin bende bastım küfürü. baktım üstüme geliyor geri adım yok ağzının ortasına geçirdim yumruğu. sonra beklemediğim birşey oldu bu minibüse koştu. sopa çıkardı üstüme saldırdı tekrar. ben birşey alacağını tahmin ettiğim için peşinden gitmiştim kafama vurmaya çalışırken sopayla elini tuttum yere yuvarlandık. bir şekilde sopayı aldım elinden araya girdiler. beni tutarlarken bu atladı minibüse kaçtı... ama eminim yakında başka minibüsçü olsaydı olayı bilmeden onlar da saldırırlardı bana...
minibüsçü terörü heryerde. kafasına göre durur, yolcu alır, yolcu indirir kavga eder. nasıl bunun önüne geçilebilir hiç bir fikrim yok...
27.02.2018 · 6. sıra
syhngr
26.02.2018 12:58