Sık geçen başlıklar

kadıköy'de kafeye alınmayan başörtülüler 1

ekşi'de gör
lgbt denilince ibneler der, alkol alana kafir der, basi acik olana orospu der, ondan sonra ben modern kafelere gideyim. cagimizin hastaligi kimlik bunalimi cidden.

edit: genelleme diye diye başımın etini yediniz, neyi genellemeyeyim ya? genelliyorum işte. sanki norveçte yaşıyoruz da tek tük böyle insan var. hadi başka kapıya.