Sık geçen başlıklar

kadıköy'de 5000 tlyi beğenmeyip grev yapan işçiler 1

ekşi'de gör
vay be kadıköy belediyesindeki bir çöpçü ile uluslararası bir şirkette yönetici pozisyonunda çalışan ben neredeyse aynı maaşı alıcaz. bu adalet değil. orta sınıf bilinçli bir şekilde yok ediliyor.