Sık geçen başlıklar

kadıköy'de önü kesilen ambulans 1

ekşi'de gör
işte bunlar hep “nasıl olsa ceza yemeyeceğiz yesek de dişe dokunmayacak” rahatlığından. ülke bitmiş uzatmaları oynuyor. şöyle bir orospu çocukluğu yaptığı anda indirimsiz ertelemesiz afsız bir şekilde 250.000 tl ödemek zorunda kalacağını ödemezse donuna kadar haciz geleceğini bilse yapar mı bunu? yapmaz. kanunlarımız yetersiz.