"muhalefet espri peşinde" diye eleştiriliyor.
meclis çoğunluğu heriflerde. bu yasayı canı isterse geçirebilir. muhalefet'in de yasal bir gücü yok bunu engelleyebilecek. dolayısıyla "ciddi" ne yapacak muhalefet?
en ciddi şey açıklama yapıp bunu gündeme getirmek. e yaptıkları espriler hayvan gibi gündem oldu, demek ki aslında gereğini şimdilik yapmışlar. dağa mı çıkacaklardı anlamıyorum yetkisi olmayan bir konuda ne bekliyor insanlar muhalefetten.
sezyum saçmalamış.
03.07.2020 · 21. sıra
nevra seni seviyorum lan
02.07.2020 00:03