Sık geçen başlıklar

kağıt toplayıcıların gözaltına alınması 1

ekşi'de gör
emniyet kağıt toplayıcıları için özel bir birim oluştumuş ve sokakta gördüğü kağıt toplayıcılarını gözaltına alıp, çekçeklerine el koyup ceza yazıyormuş. sebebi görüntü kirliliğiymiş. türkbükü'nde fakir görmüş zengin gibi tribe giren devlet kurumu mu olur hacı dayı. bu halk neden fakir, neden kağıt toplar, neden çöpten beslenir demez, görüntü kirliliğine sebep oluyor diye gözaltına alır. kağıt toplayarak geçimini sağlayan 6 bin aile ne olacak diye sormuş saygı öztürk, yazıyı okumak isteyenler için aşağıya bırakıyorum.

kaynak

edit: ben de sokaklarda insanların kağıt toplamasını istemiyorum, devletin hiçbir insanı zorda bırakmayacak bir şekilde projeler geliştirmesini istiyorum. fakat bu insanların çekçeklerine el koyup, ceza yazmak mıdır çözüm. bunlara kağıt toplama, siktir git ne yaparsan yap demek midir çözüm. son dönemde bu işi artık afganlar, suriyeliler yapmaya başlamış, hükümet boş işlerle uğraşacağına bu sığınmacıları ülkelerine göndersin, kağıt toplayan, çöpten beslenen kendi yurttaşlarınında açlığını ve sefaletini bitirsin. konuşunca mangalda kül bırakmıyor badem bıyıklı safi rüzgarlar.