Sık geçen başlıklar

kaçta yatarsa yatsın sabah 7'de kalkan insan 1

ekşi'de gör
7 olsa gene iyi. çoğu zaman 6-6.30 civarı uyanıyorum, uyuyamıyorum sonra. zaten öğlene kadar uyumak filan ne bileyim bana çok gereksiz geliyor, tembellik gibi. bütün gün ölüyor geç kalkınca. iyi böylesi.