Sık geçen başlıklar

kaçak elektrik kullanan dayı 1

ekşi'de gör
yalan yok başta fransızca mı lan? diye düşündürdü.

"uloü höani panoü, la huani kuabloü, hani sahhğğat"
ou l'eau huannee poineau, la huannee cableau, huannee soitte...

"sen möemurolma"
saint meumaraulma...

not: işkembeden sallıyorum ama sanıyorum şöyle bir şey olsa sırıtmazdı.