Sık geçen başlıklar

kızların sürekli üşümesi 1

ekşi'de gör
zaten 1 ayın 1 haftası regl döneminden kaynaklı kan durumu sebebiyle vücudun üşümesi normal. e onun haricinde bir de etektir, tayttır, bluzdur vb ince kıyafetler tercih ediyorlar. e bunun yanında bir de vücudun yakıp enerji üretmesini sağlayacak yeterli besin maddelerini almazlarsa gayet normal.

yani bu 3 mantıklı sebeb haricinde ısrarla üşüdüğünü belirtiyorsa bir zahmet eşşek olmayın da sarılın aq. hiçbir şey yapamadıysanız gidip bi gocuk alın kıza.