yaklaşmasına gerek yoktur, güzel bir bakış ve gülümsemenin akabinde erkek zaten hemen yavşar. bu yavşama doğuştan gelen bi özellik. güncellenemiyor da, direk sistem dosyası şeklinde.
edit: başlık başa niye kaldı ki?
edit 2: debe olsaydı böyle bir entry ile debeye girdiğim için gurur duyardım. annem, babam falan da çok sevinirdi tüh.
27.04.2017 · 27. sıra
yagmurda islanirken gokyuzune baksam
26.04.2017 11:06 ~ 16:56